handla.blogg.se

2/12-12

Publicerad 2012-12-02 14:08:04 i Allmänt,

Willys 36,-
IKEA 14,-
Kvantum 32,-
Klänning till dottern 129,-
Gallerix 58,-
COOP 35,-
 
Summa: 304,-
 
Åkte iväg i morse för att kolla Willys. Dom har bra varor nedsatta på morgonen så jag chansade. Hittade 1 liter mjölk, 1 liter fl och 600 gram prinskorv på halva priset så jag är nöjd :)
 
På ikea vart det frukost eftersom Willys inte hade öppnat än när jag kom. Kollade också ut sängar och sånt när jag ändå var ute och fladdrade.
 
På Kvantum köptes ungarnas chokladkalendrar.
 
Klänning till julafton till jäntan är äntligen klar, som jag har letat. Kunde inte låta bli när jag äntligen hittade en.
 
På Gallerix handlades det enda onödiga faktiskt. En prydnad (jag som satt och skröt igår att jag inte köper prydnadssaker ;)), bokstäver som jag ska ha i hallen där det står god jul. Sen hittade jag ÄNTLIGEN en viss penna som jag älskar. Min jag köpte innan är slut och jag har inte hittat den någonstans. Det är den bästa som finns så jag kunde inte låta bli när jag såg den :)
 
På Coop köpte jag dagens middag. Nu ska jag inte handla något mer alls innan skattepengarna kommit är planen, det ska bli intressant och se hur det går. Mjölken borde räcka fram till dess dessutom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela