handla.blogg.se

Äntligen!

Publicerad 2012-12-07 18:31:00 i Allmänt,

Äntligen hittade jag vinterskor! Nedsatta till 299,- var dom dessutom, sånt gillas av mig :) Jag hade valt ut ett par stövlar först men sen insåg jag att dom inte var vinterfodrade så då bytte jag. Känns onödigt att köpa skor som inte är vinterfodrade faktiskt...
 
Sen gick jag in på H&M för att leta efter en tröja till mig själv till jul. Väl där gick jag till barnavdelningen. Såg lådor med vintervantar och mössor för 30,- styck. Lyckades sno åt mig dom två sista paren med rosa vantar. Hon hade visserligen vantar men dom ena var alldeles för stora (ungen har ju knappt växt så kläder för en treåring drunknar hon i) och dom andra är ljusrosa och hennes overall cerise, såg sådär ut. Jag stod ut men nu när jag fick tag i cerisa vantar för det priset vart jag nöjd! Hittade två par raggisar var till ungarna billigt. Sonens fleece är puts väck och nu fanns det i hans storlek för halva priset, jag var mer än nöjd! Jäntan fick en bolero till sin juklänning, sonen ska vara stalledräng så ett linne inhandlades och slutligen köpte jag ett par byxor till sonen (men dom fick jag gratis för jag kom över 500,- och då drog dom av 100,- Jag är jävligt nöjd trots att jag inte hade planerat att handla.
 
Vantar till dottern (och ett par till in gudson) 90,-
Raggisar till ungarna, 2 par var 40,- (10,-/st)
Byxor till sonen 99,-
Bolero 99,-
Fleece 49,50,-
Borste till dottern 39,50,-
Stjärngosslinne 99,-
 
Summa 416,- (efter rabatt på 100,-)
 
Dottern fick en Hello Kittyborste då hon hatar att borsta håret och det är bråk varenda morgon. Det verkar funka för nu ställde hon sig snällt och lät sig borstas ;)
 
Jag hittar inget till mig själv som jag verkligen vill ha. På vägen hem kom jag på att jag har en Bondelid top som jag köpte på rean förra året. Den är aldrig använd för jag märkte inte att det var snöflingor på den och det kändes sådär på våren. Men den är röd och julig så den får det bli! Den har kostat 699,- (vem betalar såna pengar för en enkel top?), jag betalade 45,- för den tror jag det var. Men det känns skönt för nu slipper jag köpa något till mig. Nu har jag inget mer jag måste handla alls, jätteskönt! Jo, nya joggingskor men det får jag ta när jag har möjlighet att åka ut till exet på jobbet.
 
Bokade tid för sminkkursen också så på tisdag ska jag dit. På måndag klipper jag mig och på tisdag kommer jag att gå på linsundersökning. Måste hitta något ställe som gör naglar också, sen är jag nöjd, snygg och redo för jul!

Kommentarer

Postat av: annette

Publicerad 2012-12-07 22:48:37


hej.
förstår lite varför du fick en massa skulder,gud va du shoppar och handlar!
du köper ju nåt HELA TIDEN!
det går faktiskt bra att INTE handla.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela