handla.blogg.se

Bio

Publicerad 2012-12-22 09:03:58 i Allmänt,

För ett tag sen var jag med barnen och några vänner och såg på Tingeling. Då hade jag lovat sonen att vi skulle gå och se en film utan lillasyster och idag är det dags. Det blir "De fem legenderna" Ska bli mys delux! Lite McD innan också. Men först ska jag åka och shoppa, inte för mina pengar dock. Pappa är synskadad och kan inte använda bankkortet själv då han inte ser siffrorna. Nu ville han köpa julklapp till mamma så då får man ju ställa upp såklart!
 
Jag måste säga att jag är så glad att jag har hittat en telefonförsäljare som jag verkligen kan lita på. Jag tycker ofta att man blir lurad när man blir stoppad av försäljare. Nu har jag haft samma föräljare i två år och han är verkligen super! Jag litar fullständigt på honom. Nu är vi ju så pass bundis att vi smsar varandra privat också så han är väl lite mer än bara försäljare, jag skulle dock inte kalla honom en nära vän heller.. Den här månaden fick jag iaf en jättekonstig räkning. Den var verkligen jättehög, något kändes fel. Jag åkte stan runt och letade rätt på honom (han jobbade på ett annat ställe än där han brukar), han ringde till bolaget åt mig och visst var det fel. När jag ringde var det dock inget fel... Hmmm? Så nu väntar jag på att han ska ringa upp mig när han fått mejl från företaget om den nya summan på fakturan. Det diffar ändå på 600,- så det är inga småpengar direkt... Han förtjänade julklappen jag gav honom igår, jag hann inte färdigt med knäcken så han fick lite choklad, nu hade en kollega ställt chokladen på en dator så den hade smällt fick jag sms om i går kväll.
 
Han kommer dock att sluta här i sthlm snart och flytta neråt i landet och öppna eget. Så i sommar blir det nog en tripp ner till västkusten på semestern för att hälsa på, så han kan tro att jag är en stalker på riktigt ;) Jag följer dock med honom som kund, behöver jag något fixar vi det på telefon för jag kommer aldrig att lita på någon annan. Sen skulle jag dessutom få stryk om jag handlar av nån annan, hehe.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela