handla.blogg.se

Det vart middag idag...

Publicerad 2012-12-15 17:43:00 i Allmänt,

5 köttbullar fick jag i mig innan det tog stop så det vart middag ändå. Bättre än nudlar, det håller jag helt med om
:)
 
Fridfullt: Jag skrev i inlägget innan "Jag mår skit just nu av olika orsaker och då kan jag ändå inte äta så det blir en billig helg" och tog för givet att alla skulle förstå, fel av mig, alla är inte tankeläsare tydligen ;)
 
Jag är inte rädd för att äta men när jag mår dåligt som nu så får jag inte ner mat helt enkelt. Latte går ner så jag dricker mycket kaffe nu. Men så som jag mår nu har jag inte mått sen i februari så det kom som en chock för jag trodde allt var så bra. Min samtalskontakt tror det beror mycket på att jag betalat av mina skulder, att en stor grej i mitt liv släppt och att jag nu inte vet vad jag ska göra. Det löser sig, bara jag får sova och komma tillbaka :)

Kommentarer

Postat av: fridfullt

Publicerad 2012-12-19 12:24:22


hej.
ok,men låter konstigt att du mår dåligt när du blev skuldfri? Du borde vara överlycklig :) kram iallafall.

Svar: Jo bra mår jag men jag har gått miste om ett mål. Det är svårt att förklara. Inte så mycket att jag mår dåligt för att jag är skuldfri, utan kanske mer det att det inte förändrar så mycket som jag trodde innan eller hur jag ska säga det.
Lotta

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela