handla.blogg.se

Fördelen

Publicerad 2012-12-06 07:03:38 i Allmänt,

Fördelen med att det är mycket snö och inte plogat/skottat är att man inte kan handla nått ;) Fast igår var jag ju tvungen då blöjorna var slut. Jäntan är inne i en period då jag inte får ordning på hennes mage så hon kan inte vara utan blöja. Det är inte lätt att potträna en unge som har problem med magen :( Eftersom jag inte kom iväg till COOP fick jag gå ner till ICA. Vet ni hur dyra blöjor är på ICA? Jag kan ju dessutom inte köpa deras egna eller deras basic eftersom jäntan är superallergisk mot dom och får ett jätteutbritt av eksem av dom. Jag provade Huggies den här gången. Det är en chansning när det gäller henne men jag var inte sugen på att betala 130,- för Libero eller Pampers när jag vet att Pampers kostar 79,- på COOP. Köpte lite kex och julmust också och ungarna fick pan pizza till middag. Igår satt vi insöade och mös hela kvällen :)
 
Nu sitter jag bara och väntar på mina skattepengar. Inte för att jag har något jättebehov av dom utan mest för att jag ser fram emot att få fylla på sparkontot lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela