handla.blogg.se

Frisörbesök

Publicerad 2012-12-10 17:30:11 i Allmänt,

Nu har jag klippt mig och färgat utväxten. Det vart billigare än jag trodde. 650,- i stället för 800,- som jag fått för mig. Köpte iofs en olja som ska skydda håret också iom att jag plattar och fönar det så ofta (75,-). Pratade med frisören om mina naglar som jag just nu är jättemissnöjd med så nästa gång kommer jag gå till hennes kompis som gör naglar i hennes salong. Det blir också billigare än där jag gjorde naglarna sist. Så jag är nöjd. Jag sket i att göra ögonbryn, det får jag göra själv hemma from nu. Kan andra, kan jag :)
 
Var och bytte sonens stjärngosselinne också för det var en decimeter för långt. Var ut och in i centrumet på tio minuter. Skönt det. Sminkkursen är ändrad tills på torsdag då det var lussefirande på dagis i morgon. Linsundersökning på onsdag också. Den här veckan är helt galen då vi är en man kort på jobbet (pappa har brutit ett revben så han kan inte jobba) så det är väldigt svårt att få in allt jag har planerat. Men annars ska jag väl inte göra så mycket. Jag ska absolut inte shoppa iaf för det är jag klar med nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela