handla.blogg.se

God Jul!

Publicerad 2012-12-24 00:12:45 i Allmänt,

Alla paket är inslagna, jag har kokat 4 omgångar kola och knäck här hemma i kväll och sen har jag bara städat och tagit det lugnt. Barnen är hos sin pappa tills i morgon, känns helknasigt. Lyxade med en julmust tidigare idag men så mycket mer än så har jag inte handlat idag :) I morgon måste jag dock åka och köpa juladresser för dom var slut allihop.
 
I morgon tänker jag ha en lugn och skön dag med mina barn och min famillj hemma hos min syster och hennes man. Men först ska jag ta sovmorgon, jag funderar på att tom stänga av ljudet på telefonen, å andra sidan måste jag komma iväg till COOP tidigt för jag misstänker att jag inte är den enda som glömt något och är ute i sista sekunden ;)
 
Paketen är inslagna och klara. Det blir många stora paket i år. I det största ligger dock den minsta presenten, sonen kommer bli galen när han ser det stora paketet :) Jag är nöjd att jag bara har handlat det ungarna ville ha och inte en massa annat för att dom ska få massor med paket, dom kommer att få så det räcker och blir över ändå!
 
GOD JUL!

Kommentarer

Postat av: Viktoria

Publicerad 2012-12-24 07:07:53

God Jul till dig med! Hoppas du får en härlig dag med din familj och fortsatt lycka till med ditt "nya" liv :-)

/Viktoria

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela