handla.blogg.se

Hjälm

Publicerad 2012-12-04 17:01:09 i Allmänt,

På dagis satt det lappar igår att det var dags att ta med hjälmar. Lillan har ingen hjälm och cykelhjälm sätter jag inte på en unge som ska åka pulka. Hennes önskan var en rosa hjälm så det fick det bli. En lekhjälm kostade 350,- överallt men så hittade jag en i en butik som kostade 249,- så nu är alla nöjda och i morgon kan lillan ockås få åka pulka. Smilet hon hade i ansiktet när hon genom glasdörren såg att jag höll en hjälm i handen gjorde det värt det :) Hon stod och smmilade hela tiden när jag provade hjälmen och ställde in den. Lilla goa gumman :)
 
Men annars håller jag mig ifrån att handla, behöver ingenting alls just nu, så skönt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela