handla.blogg.se

Inkasso

Publicerad 2012-12-29 09:51:21 i Allmänt,

Här har man skött sig perfekt och så kommer ett inkassobrev. Jag fattade noll för jag visste att räkningen var betald! Det var grabbens fritidsavgift som inte skulle vara betald men jag VISSTE att jag hade betalat den. Ungarna satt i bilen och vi var på väg till pappan med dom så jag hade inte tid att kolla mer då men såfort jag kom hem så gick jag in i internetbanken. Jo den var betald men dumhuvudet jag har lyckats betala den till kontot där dotterns dagisavgift ska betalas. Så på onsdag måste jag ringa och reda ut det här. Får ju börja med att betala in inkassokravet också. Jäkla dumskalle man är men någongång ska väl vara den första för en sån sak också ;) Det har aldrig hänt innan så det var väl dags för det nu då ;)
 
Idag blir det barnkalas, min gudson fyllde tre år igår så idag ska han firas! Vi var och köpte någon sopbil med några monster till honom i förrgår. Han hade önskat sig en STOR SÄNT av gudmor så då får gudmor fixa ;)

Kommentarer

Postat av: Per Berglund

Publicerad 2013-12-06 15:06:38

Jag har bara haft dåliga upplevelser av Inkassobolag, otrevliga om man ens kommer i kontakt med dem. Plötsligt förra veckan ringde de från Likvidia AB http://www.likvidia.se om en gammal skuld från 2010, sjukt nog blev jag trevligt bemött även då jag till en början inte ens kom ihåg skulden och blev lite sur. Surt att behöva betala men den visade sig vara riktig. Önskar fler arbetade som de på Likvidia!
//Pelle

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela