handla.blogg.se

Julpynt

Publicerad 2012-12-18 06:55:18 i Allmänt,

Igår åkte granen upp här hemma. Vi har alltid bara kulor i lila och silver. Kulorna köptes på IKEA för några år sen. 2,- förpackningen några dagar efter julafton. Jag har hela vinden full så även om dom som sitter i granen nu går sönder har jag extra av allt :) Jag tror faktiskt inget av mitt julpynt är köpt ppå ordinarie pris. Fast idag ska jag faktiskt köpa en grej. En stjärna till toppen av granen, det har vi ingen och det måste man ju faktiskt ha tycker jag och det tycker framförallt ungarna :)
 
 
Idag ska jag gå tillbaka till optikern och se om det funkar med dom linserna jag har. Jag misstänker dock att jag behöver 2-veckors linser och inte månadslinser så vi får väl se hur det går...

Kommentarer

Postat av: felicia - fotokobran

Publicerad 2012-12-18 22:14:51

Glöm inte delta i dagens lucka! :)
http://fotokobran.se/2012/december/december-18.html#comment

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela