handla.blogg.se

Kläder november -12

Publicerad 2012-12-01 09:31:06 i Allmänt,

Dags för månadssummering igen! Jag är faschinerad över hur mycket pengar det går åt på kläder ändå. Jag tycker inte att jag lägger något alls på kläder men ändå drar det iväg. Så jag kan bara tänka mig hur mycket pengar det gick åt förut på kläder... Då tyckte jag att jag handlade mycket så jag vågar knappt gissa hur mycket jag faktiskt la på kläder då...

Sonen

November
Joggingbyxor, 2 par 138,- (till pappa)
Baströjor 138,- (till pappa)
Röda chinos 104,-
T-tröja 69,-
2 st mössor 40,-
Summa november 489,-

Summa: 1.231,-

Dottern

November
Stickad tröja 69,-
2 par joggisar 138,- (till pappa)
2 baströjor 138,- (till pappa)
2 mössor 40,-
Summa November 385,-

Summa: 1.116,-

Jag

November
3 par jeans 417,- (139,-/st)
BH och trosor 139,-
Topp 49,-
Summa November 605,-

Summa: 1.202,-

Så på tre månader är jag uppe i en summa på 3549,- till oss alla tre. Jag tycker ju att jag inte handlat något alls nästan så det känns helt galet att det är så pass mycket. Det drar iväg helt enkelt. Men då har jag ju handlat en del till ungarna som dom ska ha hos pappa, egentligen är det väl inte mitt problem men sonen mådde inte bra av att behöva släpa kläder fram och tillbaka utan han ville ha kläder i sin låda där också och kan hans pappa inte lösa det så löser jag det helt enkelt! Allt för barnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela