handla.blogg.se

Make up store

Publicerad 2012-12-13 18:30:28 i Allmänt,

Då var min sminkkurs avklarad. Jag hade hoppats på att inte behöva lägga mer pengar än dom 500,- jag hade på presentkortet. Nu höll inte det riktigt tyvärr men det är okej, det fanns med i budgeten! Hade jag velat köpa allt jag ville ha hade det blivit ganska mycket dyrare, eller väldigt mycket dyrare! Men en del saker kommer jag att köpa i vanliga märken i stället för att spara in lite. Som borstar att lägga på en del med, 195,- för en borste att lägga på ögonskugga med... Nej tack!
 
Vad köpte jag då?
 
Microshadow (ögonskugga), 2 olika á 140,-
Cybershadow (också ögonskugga) 135,-
Spport foundation 335,-
Kajal 135,-
Rouge 155,-
Cover all mix 245,-
 
Jag köpte sånt där det var noga med färgen så jag inte måste stå och välja färg i affären. Deras ögonskuggor ska tydligen vara helt grymma så jag får stå emot suget att lämna igen dom. Cover all mixen är det bästa av allt, jag har rätt mycket problem med acne och den tar bort alla spår av allt det röda som sitter i så länge. Nu ska jag börja öva också, lättare sagt än gjort, jag är verkligen värdelös på sånt här. Jag har aldrig tidigare velat visa upp mig, aldrig velat synas och nu vill jag att synas så då får jag lov att lära mig helt enkelt! Hade jag velat köpöa allt jag ville hade jag nog fått lägga till ytterligare 2000,- och någonstans drar jag också gränsen!
 
Jag betalade 790,- själv efter presentkortet var draget. Mycket absolut men det fanns med i min budget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela