handla.blogg.se

Mellandagsrea!

Publicerad 2012-12-26 10:02:00 i Allmänt,

Nu tror ni att jag ska skriva att vi ska åka och handla på mellandagsrean, eller hur? Men nej, det ska vi inte. I vanliga fall hade jag dragit iväg med ungarna redan idag och säkert hittat något jag egentligen inte behöver, men inte i år. Det är ingenting speciellt jag är ute efter och därför åker vi inte iväg. Vi ska åka till centrumet i morgon eftersom jag måste ta ut min lön men jag har inget jag måste handla då heller.
 
Jag ska kolla sen när det blir halva reapriset för jag är fortfarande i behov av toppar. Men det blir väl i januari/februari någongång.
 
Idag ska vi istället göra halsband och armband av jäntans alla miljoner pärlor som hon fick i julklapp, mycket roligare än att shoppa tycker både jag och ungarna! Jag ska iofs handla lite för jag ska köpa kiwi och lite andra bär så vi kan göra lite god glass idag också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela