handla.blogg.se

Nu har mina skattepengar kommit!

Publicerad 2012-12-06 13:23:41 i Allmänt,

Nu är jag rik igen känns det som. Känner mig inte det minsta lockad att gå ut och handla utan blir nästan snål ;) Jag har bestämt mig för att inte köpa någon klänning till mig till jul eftersom jag inte gillar att köpa en klänning jag bara använder en gång utan kommer köpa en topp och använda ett av dom tre paren jeans jag köpte förra månaden.
 
Jag har redan överfört en del av pengarna till sparkontot. Jag får se om det blir mer när den här månaden är slut. Jag har inga ambitioner att göra av med allt det som jag har kvar men vill heller inte snåla en massa. Grejen är ju att jag har köpt det mesta redan som ungarnas kläder och julklappar. Så nu är det min frisör, naglar, linser och sånt kvar, sen är det inte så mycket mer faktiskt. Just nu känns allt bara så jävla bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela