handla.blogg.se

Dagens.

Publicerad 2012-11-13 18:47:40 i Allmänt,

Behövde få in lite frukt i huset kände jag. Bägge ungarna tjatar om äpplen så efter sonens utvecklingssamtal åkte vi till COOP och handlade lite frukt när dom hade halva priset på en del.
 
Clementiner 1.1 kg 9,97,-
Mjölk 7,95,-
Kasse 1,75,-
Vispgrädde 1 liter, 20,-
Äpplem 0,930 kg 10,65,-
 
Summa: 50,-
 
Bara för att jag pratade om att jag ville ha tag i ny grädde så hade dom 5 dl-förpackingar för 10,-/st för det var kort datum. Så nu har jag fyllt upp ispåsar och har massor med grädde i frysen igen, perfekt!
 
Jag kan inte sluta tänka på hur jag ska göra med mina sparpengar. Jag är sugen på att spara mer men jag vill ändå inte snåla sen. Jag känner mig själv, om jag inte sätter undan pengarna så kommer jag att göra av med dom. Men ändå vill jag inte snåla. Jaja, jag får se hur jag gör. Det lär jag märka ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela