handla.blogg.se

Dyr dag igår

Publicerad 2012-11-08 06:44:20 i Allmänt,

Var till COOP igår och köpte blöjor och kaffe och sånt som behövdes, så det vart dyrt igår. Tur att jag gjorde det för idag måste jag stanna hemma med en galet grinig och febrig liten tjej.
 
Pampers blöjor 87,20,-
Bananer, 1,28 kg 10,10,-
Blodpudding 7,50,-
Kaffe 43,90,-
Juleskum 11,90,-
Mellanmjölk 1½ liter 10,65,-
Kasse 1,75,-
Äppelmos 8,70,-
 
Summa: 181,75,-
 
Sen vart det fullt upp. Jag har en grej jag gör varje onsdag och det här var första gången som det vart så pass sent som det kommer att bli för det mesta. På väg hem från barnvakten så stannade jag på ICA och köpte fil och flingor för det vart för sent för att laga mat, dottern var jätteledsen och trött så det fick bli lite dyrare ä beräknat.
 
Cornflakes 8,90,-
Kokt skinka 15,90,-
Mellanfil 9,90,-
 
Summa: 34,70,-
 
Så det spenderades 216,45,- igår. Så nu får vi äta lite, ligga rent och skita lortar som hampfrö ett par dagar ;)Jag har räknat ut att jag måste hålla mig ifrån att handla något i 4 dagar för att komma på plus igen. Nu kommer jag att behöva köpa mjölk och kanske lite jäst och även lite godis till ungarna på lördag. Det är okej, det är inte långt kvar nu :)
 
15 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela