handla.blogg.se

Förväntningar :)

Publicerad 2012-11-21 08:48:08 i Allmänt,

Idag förväntar jag mig några kronor av mina föräldrar för idag fyller jag år ;) Jag brukar få en liten slant, det är inga stora pengar vi pratar om utan kanske 300,-, helt perfekt för mig just nu :) Dom ska läggas på nya byxor, underkläder eller på en handväska. Vi får se vad det blir :) Jag har legat hela natten och irriterat mig på mina alldeles för stora trosor. Jag har inte köpt nya trosor på 1½ år och dom jag har är i typ 42/44 och jag behöver 36/38 numera. Ni kan ju tänka er hur härligt dom glider ner när jag går ;)
 
Igår fick jag lov att betala en klippning för sonen. Han ville bli korthårig igen, äntligen! Fast det var sådär kul för frisören hittade löss! Så det var bara att kasta sig i bilen och åka till apoteket och köpa lusmedel och sen kolla dottern och mig också och japp, vi hade det hela familjen *blärk* Så nu är vi lusbehandlade alla tre. Jag lyckades nästan klara mig i 36 år från löss men dagen innan födelsedagen så fick jag det för första gången ;)
Så det blev en extra kostnad igår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela