handla.blogg.se

Idag är det bra!

Publicerad 2012-11-14 12:33:00 i Allmänt,

Jäklar vad bra jag mår idag! Började dagen med att jobba och sen åka till gymmet. Där såg jag för första gången någonsin att jag faktiskt är riktigt smal. Trodde aldrig den känslan skulle infinna sig trots att jag vet vad jag har gått ner.Jag vet att det inte är allt i livet att vara smal. Men när man som jag kämpat mot övervikten i alla år är det jävlit coolt att kunna se att man är smal för första gången någonsin!
 
Nu har jag precis ringt Sportkredit och Nordea Finans och pengarna har kommit in och bägge krediterna är släckta! Så nu är det bara att invänta löning så jag kan ge pappa hans pengar tillbaka och sen är jag klar! Så den här dagen känns galet bra! Jag mår bra! Jag tror tom att jag älskar mig själv lite faktiskt. Första gången ever!
 
Dessutom är jag nere på ental på antal dagar som är kvar!
 
9 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela