handla.blogg.se

Inför helgen

Publicerad 2012-11-09 17:56:37 i Allmänt,

Idag blev det lite småshopping inför helgen.
 
Bregott 18,90,-
Mjölk x 2 15,80,-
Kokt skinka 15,90,-
Jäst 1,50,-
Glass 2 liter 19,90,-
Plastkasse 2,-
 
Summa: 72,-
 
Istället för fredagsmys och lördagsgodis vart det glass den här helgen. Strössel och chokladsås finns kvar sen jäntans födelsedag så det blev ju inte så fasligt dyrt och det går hem mer än godis iaf. Tänkte jag skulle passa på att baka lite mer i helgen, sonen älskade brödet jag bakade förra söndagen och det räcker nog tills i morgon också men sen är det slut så det räckte precis i en vecka. Bra att ha i frysen! Jag delade kakorna i tå så man inte måste plocka fram så mycket åt gången.
 
Jag fick en fråga i kommentarerna om vad för bröd jag gjorde häromdagen men jag skriver ut adressen till receptet här med så ni inte missar det, supergott! http://www.recepten.se/recept/raagsiktskakor.html?cid=67791

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela