handla.blogg.se

Inget idag heller

Publicerad 2012-11-17 15:20:01 i Allmänt,

Det vart en stund idag igen men jag kom hem tomhänt idag igen. Jag gick tom in i min favoritaffär, jag erkänner, jag ville testa mig själv. Hittade massor med fint, bla ett par joggisar och jag är i stort behov av joggisar men jag lät dom hänga på hängaren, provade dom inte ens ;) Det var inte ens kul att gå och handla idag. Får se hur det blir sen när jag faktiskt har pengar men jag hoppas jag kan känna likadant då.
 
Jag var iofs inne och beställde en tid för att göra en linsundersökning. Det blir samma dag som jag ska till make up store, passar på att bunta ihop allt.
 
Ska ta och gå ner till ica sen för att köpa nytt toapapper. Annars ska jag bara sitta hemma och se snygg ut, jag förtjänar det känner jag :)
 
6 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela