handla.blogg.se

Jag är en inspirationskälla?

Publicerad 2012-11-04 08:34:00 i Allmänt,

Jag åkte på en spontanfest igår hemma hos min syrra. Där satt jag och pratade med en av deras vänner som jag alltid har grymt kul med, vi har samma helt galna humor och skrattar alltid mycket. Hur som helst så gled vi in på ekonomi, hur jag klarar mig nu när jag är ensam med barnen. Jag berättade hur jag lever nu, hur jag kämpar för att bli skuldfri. Hon hade också lite skulder hon ville bli av med och nästa gång hon skulle betala räkningar skulle hon tänka på mig. Kunde jag klara av det skulle väl hon klara av att betala lite extra. Känns kul at kunna insprirera någon iaf ;)
 
Jag var på väg att spendera en massa pengar jag inte hade inatt. Jag var väldigt nära att sätta mig i en taxi och åka hem till killen. Vi kom dock gemensamt fram till att jag inte hade råd och inte han heller. Jag längtar tills jag kan ha pengar över till lite spontansaker. Så himla långt mellan oss är det inte men med tunnelbana tar det nog en 40 minuter eller nått sånt och då hade vi bägge somnat innan jag hann fram ;) Jaja, nu blev det ingen sådan kostnad iaf :D
 
19 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela