handla.blogg.se

Jag kommer även

Publicerad 2012-11-29 18:19:20 i Allmänt,

Jag kommer även att bli bättre på att skriva upp vad vi handlar för. Helt enkelt som en sporre för att inte handla för mycket så jag måste skriva det här ;)
 
Dagens:
 
ICA 17,-
ÖB 97,-
Naked juice bar 36,- (kände ett blodsockerfall delux komma så det blev en smoothie lite akut när jag kände att benen började vika sig, inte så bra att köra hem i det tillståndet. Ett blodsockerfall kommer bara ang bom och har jag inget med mig så måste jag snabbt fixa nått, tar det som är närmast)

Summa: 150,-
 
Till middag gjorde jag en kycklinggryta med spagetti. 1 kycklingfilé, ½ paket bacon, majs och purjo. Allt från frysen och pastan låg i skafferiet så middagen vart billig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela