handla.blogg.se

Julklappar!

Publicerad 2012-11-02 09:45:45 i Allmänt,

Idag ska jag åka och handla den sista julklappen. Jag har beställt tre stycken från Toys'R'Us idag då dom hade baby born hästen dottern ville ha för 499,- (kostar 699,- på br tex) och sen var det ytterligare 10% på det och fraktfritt så då passade jag på att köpa sonens ds-spel och även en förpackning med pärlor till jäntan. Eller det blir inte alls den sista kom jag på, sonen ska få indiana jones-boxen också men den tar jag senare.
 
Dom kommer att få 6 paket var och dom kommer få grejer för 1245,-/1249,- så jag lyckades hamna rätt lika i år :) Jag hade räknat med 1000,-/barn så det blev ju lite mer, det var dotterns förtjusning över den där hästen som gjorde att det drog över lite. Det är okej ändå. Jag hade kunnat köpa mycket mer, det finns så himla mycket att köpa... Nu måste jag bara omma ihåg vad dom önskar sig så jag får skriva olika önskelistor till alla som ska ha såna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela