handla.blogg.se

Kläder

Publicerad 2012-11-27 06:22:00 i Allmänt,

Jag har lovat att inhandla kläder till barnen att ha hos sin pappa. Han och hans tjej skulle köpa ett plagg per månad och då kommer dom att ha en basgarderob där i augusti ungefär. Sonen har uttryckt en önskan att få ha kläder där så han slipper känna att han bara kommer på besök utan att det faktiskt är ett andra hem. Därför tog jag på mig att köpa två byten med baskläder till dom. Jag passade på när Cubus hade sin rea i helgen men det kostar ju ändå...
 
Sonen

2 par joggisar 138,-
2 långärmade tröjor 138,-
 
Dottern
 
2 par joggisar 138,-
2 långärmade tröjor 138,-
 
Summa av kläder till pappa: 552,-
 
Julkläder till sonen
 
Röda chinos 104,-
T-tröja 69,-
 
Summa julkläder: 173,-
 
Jag hade köpt underkläder och strumpor också men det vart så himla dyrt så jag lämnade tillbaka dom, det finns i lådorna här hemma och jag misstänker att det är sånt som kommer att åka fram och tillbaka ändå. Nu täker jag inte köpa mer kläder till pappan utan nu får dom sköta det själva. Finkläder får dom också ta hand om själva och det ska bli skönt att slippa få hem en massa tvätt efter hans helger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela