handla.blogg.se

Lite annat

Publicerad 2012-11-16 19:40:05 i Allmänt,

Idag åkte jag till shoppingcentrumet i närheten. Jag tänkte jag skulle kolla ut ett par vinterstövlar, jag hade med mig pengarna jag hade sparat ihop till det för säkerhets skull. Döm av min förvåning när jag inte köpte en endaste pinyttel. En latte hade jag med mig därifrån för jag kände ett blodsockerfall var på gång. Då gick jag ändå runt där i två timmar. Inte ens en top kändes lockande. Jag har förändrats en del faktiskt. Även om jag tycker att det är kul att gå runt där så känner jag inte behovet av att handla allt jag ser. Stor skillnad! Skönt som fan!
 
Idag är det bara en vecka kvar! En sketen liten vecka. Fan vad jag är bra!
 
7 dagar kvar!

Kommentarer

Postat av: torpstugan

Publicerad 2012-11-16 21:24:31


bra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela