handla.blogg.se

Nu ni...

Publicerad 2012-11-02 19:51:54 i Allmänt,

Nu har jag gjort bort mig... En räkning på nästan 1000,- är inte betald. Jag fattar inte vad som hände eftersom jag ändrade datum på betalningen (e-faktura) men hur som så är den inte dragen. Jag har med andra ord inte många kronor kvar nu efter dagens julklappsshoppande... Jag kan ju lämna igen sonens julklapp men jag ska försöka så länge det går att inte göra det.
 
Jag kommer att ha 56,- per dag att klara mig på och det bör inte vara några problem alls faktiskt. Nu blir det till att hålla stenhårt i slantarna och jag är arg på mig själv att jag inte insåg detta innan jag handlade lite mys idag i form av ost, kex och en ramlösa. Men det är ju inte mycket att göra, jag tror inte att City Gross är intresserade av att köpa tillbaka dom sakerna ;)
 
Kaffet kommer att räcka helgen ut sen måste jag ha nytt kaffe men jag får dra ner ordentligt på kaffet känner jag. Det är ingen fara, jag får bara gå till gymmet varje dag så håller jag mig pigg ändå :) Jag har blöjor så det räcker 6 dagar till så dom tar slut nästa lördag så det måste jag köpa nya men annars är det inga måsten.
 
Jag älskar utmaningar och det här är väl den ultimata utmaningen :) Jag ska avsluta mina fyra jobbiga månader med en riktig utmaning! Iofs är det nästan 400,- per vecka och det har jag klarat mig på förut! Nu har jag bara räknat fram till barnbidraget och inte till lön som jag brukar. Jag måste inse mina begränsningar. Dessutom fyller jag år den 21 november och jag tänker inte bjuda på knäckebröd och vatten då ;)
 
Så den här barnlediga helgen blir det inget snask och skit, helt okej, jag ska inte ha det ändå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela