handla.blogg.se

Shoppat

Publicerad 2012-11-23 18:36:00 i Allmänt,

Hittade inga skor idag men äntligen jeans! Det var 30% på allt på Cubus och just dom jag föll för kostade bara 139,- styck efter rabatten var dragen så jag passade på och köpte tre par olika tvättar. Så 418,- fick jag lägga ut för tre par jeans! Jag är mer än nöjd! Nu har jag äntligen byxor i rätt storlek som inte glider ner! nu är det bara några toppar kvar men nu får jag klara mig ett tag för det finns inget jag gillar och jag tänker inte köpa nått bara för köpandes skull!
 
Och vad skönt det var att köpa byxorna förr pengar jag har och inte köpa dom på krita! Inget dåligt samvete alls!
 
Vilken känsla det var att ringa pappa i morse och säga att pengarna sitter på hans konto och nu är jag skuldfri! Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela