handla.blogg.se

SKULDFRI!

Publicerad 2012-11-22 17:56:00 i Allmänt,

Jag kunde inte låta bli utan jag kastade på ungen lite kläder och drog till banken. Jag hann dit med 10 minuters marginal, fixade pengarna till mitt seb-konto. Nu är jag hemma och har fört över dom sista pengarna till pappa. Alla krediter jag hade innan är släckta, inget finns kvar. Jag tog bort dom helt efter hand så nu är jag helt ren, känns hur bra som helst! En dag tidigare än väntat dessutom!
 
Det har varit 4 ibland jobbiga månader men nu är det klart. Nu är jag peppad att spara ordentligt och jag inser att mitt beteende är ändrat. Jag kommer inte att handla en massa saker utan att vara säker helt enkelt! Aldrig mer kommer jag att låna pengar för att konsumera!
 
På 4 månader har jag betalat av 25.145,- är rätt nöjd med mig själv måste jag säga :)
 
0 dagar kvar! Jag är skuldfri!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela