handla.blogg.se

Vad händer idag?

Publicerad 2012-11-17 08:45:19 i Allmänt,

Jag är barnledig och vet inte alls vad jag ska hitta på. Funderar på att åka tillbaka till shoppincentrumet. Jag vill komma ut. Jag är inte sugen på att handla för det finns inget att handla ändå men jag måste komma ut ur huset! Jag trivs med att bara strosa runt där och glo. Måste fixa en grej till mina föräldrar också men då måste en viss försäljare stå i butiken (han är den enda jag litar på att han inte lurar mig plus att han är den enda som kan fixa det jag behöver utan att mina föräldrar är med), jag har fått hans telefonnummer så jag skulle kunna ringa och kolla om han jobbar innan jag åker men jag är inte så mycket för att ringa och störa folk. Men det är kul att få shoppa åt andra, då får man fortfarande shoppa men slipper se det på kontot sen ;)
 
Jag har funderat mycket på mitt beteende igår. Jag provade stövel efter stövel igår och jag hittade flera som var skitsnygga. Men dom satt inte perfekt och då struntade jag i dom. Förut hade jag köpt dom iaf och sen bara haft dom stående på skohyllan. Nu gick jag runt länge i dom och verkligen kollade men nej, sitter dom inte perfekt får det vara! Jag vägrar att köpa grejer bara för att jag vill, det måste vara grejer som jag kommer att använda! Jag tycker att det känns så skönt att kunna känna såhär, att inte gå från centrumet med händerna fulla av kassar vareviga gång. Nu ska ju tilläggas att jag gick inte in i min favoritbutik, det beslutet tog jag för där hittar jag alltid massor och kläder var inte det som pengarna skulle gå till.
 
Just det! Den 12 december jar jag bokat in sminkkursen jag ska gå på! 495,- och då får man välja produkter för dom pengarna sen. Det ska bli kul som fan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela