handla.blogg.se

Dagens inköp

Publicerad 2012-10-04 14:49:53 i Allmänt,

Handtvål (Ica Basic) 8,90,-
Jäst 1,50,-
Kokt skivad skinka 21,90,-
Vispgrädde 8,90,-
 
Summa: 41,-
 
Jag hade tydligen rabatt på grädden så där tjänade jag en HEL krona ;) Ska köpa knäckebröd sen också, såg när jag kollade kvittot att jag hade 25% rabatt på mitt knäckebröd och då jag äter rätt mycket knäcke är det värt det.
 
Bakade bröd gjorde jag också. Eftersom vi ska på brönnboll med sonens klass idag och kommer äta korv där till middag ville jag ha ordentligt bröd att ha till kvällsmål sen för jag misstänker att vi lär bli hungriga. Hade tänkt att köpa några festis också men tar av saften jag har hemma i stället. Jag har kommit på att det inte är så hemskt att spara faktiskt, tidigare hade jag aldrig tagit med egen saft utan köpt färdigt men det är ju typ samma sak och sonen får sin nuvarande favorit, svartvinbärssaft :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela