handla.blogg.se

Det får bli ikea ändå

Publicerad 2012-10-10 09:22:22 i Allmänt,

Jag får åka till ikea idag ändå. Jag måste köpa en ny klädroller, jag har refiller till den men själva rollern har gått sönder. Jag måste rolla bärselen för den har blivit såld idag! Så nu ska den skickas iväg till sin nya ägare i Dalarna och jag blir 700,- rikare och kommer att kunna köpa mig vinterskor och jag ska faktiskt kolla om jag inte kan hitta mig en jacka av något slag också för fan i helvetet vad jag fryser ute nu men jag vägrar att dra fram vinterjackan redan! Jag har som sagt ingen annan jacka än en midjekort fejkskinnjacka. Förutom att den är galet kall så ser det rätt fjantigt att ha skinnjacka ihop med blåställ ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela