handla.blogg.se

Gårdagen

Publicerad 2012-10-14 07:45:00 i Allmänt,

Igår spenderade vi hela dagen hemma hos vänner. Ungarna lekte och hade kul och vi satt och snackade skit. Vi åkte till CG en snabbis för kompisen behövde handla lite. Då såg vi att dom hade kassler för 29.90,-/kg Det är ett pris jag inte kan hoppa över så jag köpte lite kassler. Så nu har jag det också i frysen, haha. Frysen är iaf full nu så nu behöver jag knappast handla så mycket mer :)
 
Vi åt där också. Vi blev bjudna på en helt gudomlig fiskgryta och med oss hem fick vi dessutom en jättelimpa med bröd. Jag vet inte vad jag ska göra med den för jag kommer inte att få in den i frysen och den är enorm så vi kommer inte kunna äta upp den. Det blir nog till att torka den och ge till mina föräldrar så dom får ge till fåglarna och ekorrarna på landet. Så gör man en god gärning också :)
 
Nu ska jag göra oss i ordning, lämna ungarna hos kompisens man, ta med kompisen och dra till gymmet en sväng! Jag har ju årskort så det måste utnyttjas mer än vad jag har gjort :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela