handla.blogg.se

Gårdagens inköp

Publicerad 2012-10-09 06:29:04 i Allmänt,

Det här skrev jag igpr men lyckades lägga det i min vanliga blogg. Dom läsarna måtte ha undrat nu ;)
 
Toalettpapper Ica 2 frpk 39,-
Couscous 14,90,-
Gurka 8,22,-
Mjölk 7.90,-
Kasse 2,-
Rödlök 2.63,-
Tomat 3.38,-
 
Summa: 78,-
 
 
Den här veckan hade jag bara 600,- att handla för så 200,- till en klippning svider rätt rejält men det löser sig alltid :) Allting löser sig, hur det gör det vet jag inte alltid men på npgot sätt har jag lärt mig att trolla med knäna ;) Varje gång jag känner mig deppad tänker jag på hur skönt det ska bli när skulderna är borta och jag kan njuta av det. När jag kommer slippa tänka så mycket på pengar. Det ska bli så skönt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela