handla.blogg.se

Insåg

Publicerad 2012-10-10 11:55:21 i Allmänt,

Insåg att jacka var viktigare än skor. Jag frös som en gnu på nordpolen i morse när jag gick med dottern till dagis. Tänkte åka och kolla utbudet och fick tipset att åka till Intersport av en kompis. På första intersportet jag åkte till hittade jag en rosa funktionsjacka som andas, vind- och vattentät med tejpade sömmar. Ord. pris 1400,- och nu var den nedsatt till 349,- Behöver jag säga att jag är mycket nöjd? Rosa var den också, jag är galen i rosa ;)
 
Fick tag i en turkos fleece att ha under på Intersport lagershop för 99,- så nu är jag rustad för hösten! Pengarna som är kvar efter försäljningen av selen lägger jag undan till vinterskor. Dom kan jag köpa när det behövs, ingen stress med det nu.
 
Jag handlar gärna men jag älskar när jag kan få tag i fynd. Det är det bästa jag vet :) Var förbi ikea också och handlade för den enorma summan av 9,- ;) En stycke klädroller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela