handla.blogg.se

Lite annorlunda

Publicerad 2012-10-23 18:19:43 i Allmänt,

Den här månaden kommer allt att bli lite annorlunda. Jag kommer att betala räkningarna, åka och handla det sista till dotterns födelsedag och sen blir jag nog tvungen att köpa en askungendocka till henne för jag lovade henne att hon skulle få en sån om hon sov i sin säng i en vecka och ungen tog tydligen den mutan för nu sover hon själv igen (så äntligen får jag också sova så det är värt det faktiskt). Men jag kan inte gärna lura henne, trodde faktiskt aldrig att hon skulle göra det men den där jäkla dockan betyder tydligen mycket för henne...
 
I morgon är det dessutom soppkväll i skolan. Först ska vi äta soppa och sen blir det kaffe och gofika på sonens avdelning och såklart kostar allting en slant. Soppan går på 85,- för oss och sen fikat på det. Fikat som jag dessutom ska stå för då jag lovat att baka (jag ska bara baka en sockerkaka så det är ingen fara men jag fattar inte varför jag envisas med att säga att jag ska göra det jämt ;)).
 
Sen på torsdag är det disco i skolan för sonen. Inträde (25,-) och fika där med. Så det går åt en slant där med.
 
Sen ska jag se vad som blir kvar och dela upp det på 4 veckor. Vi får se hur mycket vi kommer ha råd med sen... Men snart är det över!
 
31 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela