handla.blogg.se

Lördagsgodis

Publicerad 2012-10-27 16:11:19 i Allmänt,

Coca Cola Zero 11,90,-
Cornetto Jordgubb 16,-
Daimstrut 21,-
Fanta 11,90,-
Flytande honung 26,90,-
Ingefära 0,86,-
Godis 18,87,-
Mjölkchoklad 11,90,-
Kasse 2,-
Pommes frites 14,50,-
 
Haha, jag inser hur mycket skit vi köpte idag ;) Men det är okej. Vi äter inte godis så himla ofta (det var bara jag som fuskade igår ;)). Barnen delar på en halvliters fanta och jag har min cola zero. Ungarna får varsin glass efter maten. Godiset är mitt och chokladen är sonens, den kommer han äta 1/3 av och resten tas med hem till pappa nästa helg så delar dom på resten :)
 
Nu blir det middag. Revbensspjäll som jag kokade i morse och som nu står med glaxe i ugnen (därav honungen och ingefäran) och till det pommes, sonen är överlycklig för det är inte ofta vi äter färdig pommes utan jag gör mest hemmagjord. Men jag vart så lycklig över IKEA så jag slog till på stort idag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela