handla.blogg.se

På upploppet!

Publicerad 2012-10-22 17:27:09 i Allmänt,

Tänk, nu är det snart bara en månad kvar och sen är jag skuldfri! Om några dagar kommer jag att vara av med IKEA för alltid för jag kommer att ringa dom direkt och säga upp krediten när den är betald och klar! Jag hoppas att den här månaden går fort för nu är det inget kul längre!
 
Idag var jag tvungen att åka och handla. Kattmaten och vällingen var nästan slut och jag tror inte att katterna är så sugna på att vänta tills på torsdag med ny mat ;) Ny kattsand köpte jag också, jag köpte min vanliga kattsand den här gången och inte den billiga från ICA, är så trött på att behöva byta sand varje vecka!
 
Kaffebönor 54,95,-
Kattsand 111,-
Kattmat 79,50,-
Kasse 1,75,-
Satsumas 22,98,-
Salami 13,99,-
Välling 142,-
Äppelmos 8,70,-
 
Summa 435,-
 
Sen var jag till City Gross också. Såg i deras reklam att dom hade LEGO till 50% så jag åkte fortare än blixten dit! Målet var Duplo till jäntan, det största prinsesslottet som kostar nästan 600,- Jag snodde åt mig det sista exemplaret så det får hon i julklapp, jag betalade 290,- istället för 579,- Såna fynd gillar jag! Jag får ta av mina sparpengar men det är det värt, dom få sparpengar jag har dvs :) Men jag kan inte låta ett sånt tillfälle passera! Nu har jag köpt två julklappar till henne så nu är det mest småplock till henne kvar. Känns skönt att iaf vara igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela