handla.blogg.se

Pust

Publicerad 2012-10-11 09:27:41 i Allmänt,

Nu har pengarna för selen kommit in och jag har fört över dom 250,- som fanns kvar efter gårdagens inköp till mitt sparkonto som jag har på en annan bank (för att inte kunna komma åt pengarna utan att åka dit). Då behöver jag inte bli lockad att använda pengarna till annat än vinterskor. Nu har jag en annan sak ute också som jag hoppas få sålt och då har jag mer pengar att lägga till vinterskor. Det var iaf jäkligt skönt att gå till dagis i morse och slippa frysa!
 
Idag ska jag in till studievägledaren på komvux och se om jag kan få hjälp att utveckla mig lite. Läsa upp betygen från gymnasiet som inte är så bra. Få känna att jag kommer framåt i livet och kan börja få in lite mer pengar i företaget så småningom. Vi får väl se hur det går idag, jag är nyfiken och spänd på att börja plugga igen. Jag måste dock plugga på distans eller försöka att hitta kurser som går att sammanfoga med mitt jobb. Men det ska nog lösa sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela