handla.blogg.se

Rensat kylen

Publicerad 2012-10-14 13:52:24 i Allmänt,

Jag är expert på att köpa saker som jag bara behöver använda en ång och sen står det bara. Nu är allt rensat iaf. Det vart faktiskt inte så himla mycket ändå, några små burkar med sylt som var ett par år gamla ;) Har städat ur lite i köket också. Jag ska så smått börja att fixa i garderoben som är inne i mitt sovrum. Där ligger det nog en hel del som kan säljas men framförallt en massa som kan kastas... Där ligger grejer sen jag och exet flyttade hit, för 9 år sen... Kanske dags att ta tag i det. Nyfiken på vad jag kan hitta och sälja därinne ;)
 
Köpte förresten ett par vinterskor från Skopunkten häromdagen. Jag beställde dom från nätet så vi får väl se om dom passar. Dom var nedsatta till 99,- och med frakt och faktureringsavgift gick dom på runt 150,- Jag köper hellre en billig sko att ha till parken eller pulkbacken och sen lägger extra pengar på ett par snygga vinterstövlar eller stövletter. Dom kan jag dessutom köpa när jag får råd sen.
 
Så ser den ut iaf. Förhoppningsvis kommer den vara perfekt till pulkabacken :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela