handla.blogg.se

Ska försöka bättra mig

Publicerad 2012-10-13 09:45:00 i Allmänt,

Jag kan själv inte förstå att jag faktiskt har besökare här varje dag. Detta måste ju vara den tråkigaste bloggen i mannaminne ;) Jag ska försöka göra den lite roligare. Lite bilder kanske, lite recept på billig mat. Vilket kan vara svårt för jag misstänker att den mesta maten jag lagar räcker bara åt en normal vuxen. Jag kan ju ha ett så lågt matkonto mycket för att vi äter så lite mat. Å andra sidan blir det dyrare eftersom det är så mycket som inte får ingå i maten iom dotterns tarmar som inte klarar av massor med mat.
 
Jag tänkte iaf börja med att visa jackorna jag köpte häromdagen för en del av pengarna jag fick in när jag sålde bärselen. Två av mina favoritfärger fick jag in dessutom (rosa, turkos och lila är favoriterna)
 
Fleecetröjan, som kostade 99,- på InterSport lagershop.
 
Funktionsjackan som kostade 349,- Vatten- och vindtät, tejpade sömmar och andas gör den också. Ord. pris 1.400,- Dom hade liknande jackor på ett annat InterSport, fast dom var lila. Dom hängde ute för 999,- så jag är nöjd att jag hittade den här. Det fanns bara två stycken kvar i strlk 38 så det var väl därför dom var nedsatta så mycket. Jag hade iofs helst velat ha 36 då den är lite stor och sitter ganska löst men det får gå. Den är ju dessutom inte figursydd så den hänger bara men som sagt, det får gå. Jag har dock blivit lite kinkig när det gäller kläder som inte sitter riktigt snyggt efter jag gått ner i vikt. Men jag gillar den och är gräsligt nöjd med den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela