handla.blogg.se

Till salu

Publicerad 2012-10-07 20:40:44 i Allmänt,

I morgon kommer jag att sätta upp en lapp på Ica med dom sakerna jag har ute på Blocket. Sen gick jag igenom sonens klädlådor och hittade ett par knickers med hans gamla lagtryck på. Jag funderade på hur jag skulle göra med dom, hur skulle jag kunna sälja dom nu? När man är med i klubben kan man sätta upp lappar i klubblokalen men nu när han inte längre är med blev det inte så lätt. Men så kom jag på att även dom kan man ju sätta ut på Ica, så jag ska göra en lapp om det med plus alla tre paren fotbollsskor som bara ligger i garderoben och skräpar.
 
Nu har jag fått pippi på att sälja saker. Kanske kan jag använda dom till att köpa billiga julklappar för nu finns det mycket som är på rea överallt men jag misstänker att desto närmare jul vi kommer desto dyrare blir det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela