handla.blogg.se

Vilse

Publicerad 2012-10-03 19:04:20 i Allmänt,

Jag gick vilse i skogen och fick ännu en gång tacka den som uppfann GPS i telefonen ;) Jag kom hem med 1/ systemkasse med höstkantareller iaf. Jag var på väg att ge bort dom för jag inte orkade rensa dom men jag ska ställa mig och göra det sen. Jag har massor med svamp i frysen så det är inte direkt så att det behövs men lite extra svamp är aldrig fel :) Jag älskar att plocka svamp (men inte att rensa den) och kan lätt spendera ett par timmar i skogen (idag gick jag i nästan två timmar) jag tänker så himla bra när jag går runt i min ensamhet :)
 
Jag passade på att rusa in på Kvantum och köpte en tårtbotten när jag ändå åkte förbi. Den är till jäntans födelsedag. Dom kostar bara 10,- där så när jag ändå passerade så gick jag in. Passade på att köpa lunch där också (kan säga att jag gick runt säkert en timma längre än jag tänkt i skogen och var vrålhungrig när jag väl hittat ut ;)). Köpte en korv för 5,- Lagom för lunch ;)
 
Var in till Toys'r'us också och köpte en bilmodell till hans kompis för 60,- Jag hoppas han blir nöjd med den, jag vet att min son skulle uppskatta den iaf :) Var lite sparsam och slog in den på plats så slapp jag köpa papper och tejp för det var slut. Jag brukar aldrig slå in i butiken för jag har alltid tyckt att det känns snålt (dock skiter jag i om andra slår in i det pappret, kunde inte bry mig mindre faktiskt) men nu är jag sparsam så då var det bra, speciellt eftersom jag inte har någon tejp hemma heller :)
 
Leksak 60,-
Tårtbotten 10,-
Kokt med bröd 5,-
 
Dagens summa 75,-

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela