handla.blogg.se

XXL

Publicerad 2012-10-28 08:17:14 i Allmänt,

Idag blir det en tur till XXL. Jag såg i reklambladet att dom hade billiga långbenta träningsbyxor och det behöver jag verkligen. Jag behöver en ny vattenflaska också för den jag har funkar inte när man springer. Nu har jag lagt in en högre växel när det kommer till träningen så ordentliga saker är ett måste! I december måste jag köpa nya joggingskor också, dom jag har är inte helt hundra och eftersom jag springer ganska långa sträckor är det viktigt med ordentliga skor.
 
Jag har kommit fram att det jag behöver till jäntans kalas är 2x3 vispgrädde, frysta hallon, kakor, dricka, krossade tomater, kummin och smör. Så jag kan köpa nya byxor och kan börja jogga ute också.
 
Jag kommer inte att planera maten den här veckan utan jag plockar fram något ur frysen och lagar utifrån det, jag tror det blir billigare så just nu. Framförallt så springer jag inte på COOP hela tiden och letar efter billig mat utan äter verkligen ur frysen.
 
26 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela