handla.blogg.se

Det går inget bra just nu

Publicerad 2012-09-25 18:16:17 i Allmänt,

Just nu går det inget bra alls. Jag gick till ica idag och köpte en ring falukorv fast jag har en massa falukorv i frysen. Sonen skulle ta med en kompis hem och jag ville servera falukorv då jag vet att det går hem hos alla. Jag somnade mitt på dagen idag, jag är helt slut eftersom barnen inte sover i sina egna sängar utan ska ligga på mig. Jag hade planer på att åka och storhandla och fixa i dag men det blev inget av med det. Får ta det i morgon, jag måste ändå åka och fixa med lönen i morgon :)
 
Gjorde precis matlistan för den här veckan. Eftersom den 25e är idag så kommer veckorna att bryta på tisdagar den här månaden, därför finns nästa måndag med också.
 
Måndag: Blodpudding
Tisdag: Falurkorv, pasta
Onsdag: Makaronipudding
Torsdag: Köttfärssås, pasta
Fredag: Kycklingfilé, potatis
Lördag: Pizza
Söndag: Fiskbullar
Måndag: Grillad kyckling, hemmagjord pommes
 
Nästan allt har jag hemma så det blir nog inte så dyrt ändå. Skönt det :) Jag kans äga att den här månaden längtar jag efter att få betala mina räkningar! Det är första gången någonsin! Jag längtar efter att kunna se på ikea-kontot hur det sjunkit med 5.500,- vad underbart det ska bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela