handla.blogg.se

En dag på stan

Publicerad 2012-09-30 19:06:59 i Allmänt,

I dag var vi hem till min syrra och käkade lunch. Min son och svåger drog på en mässa och jag och dottern drog in till stan. Hittade inte fleecejackan jag var ute efter så nu ger jag upp. Jäntan fick hårspännen då dom sagt till om det på dagis. Jag provade ett par skor på H&M jag var sugen på, dom var jättefina men nej, jag behöver dom inte ;)
 
Vi skulle ha ätit fiskbullar till middag men det blev så sent så det fick bli lite panikmat. Billys pizza till ungarna och jag är fortfarande tvätmätt efter lunchen men jag köpte nudlar till mig så jag får se om det blir lite sånt senare. Pengarna var egentligen slut men jag  var också helt slut så det tog jag från nästa veckas pengar, ibland blir det så helt enkelt.
 
Just det, dottern fick klackskor också. Hon springer runt i mina skor för dom låter när hon går och det är VÄLDIGT läskigt när hon springer runt med mina 10 cm klackar. Dom kostade väl runt 50,- med rabatten på BR så det var ingen större utgift heller. Ibland måste även hon få lite vardagslyx och för henne var verkligen det här LYX, så stolt hon är nu kan jag lova :)
 
Jag köpte ett mobilskal till mig själv. Det var inget jag VILLE ha men som jag BEHÖVDE. I mitt jobb händer det ofta att jag tappar telefonen och det är ofta i stengolv (såklart, varför kan man inte tappa den på en ryamatta ;)). Jag köpte det billigaste jag kunde hitta på Teknikmagasinet. 80,- gick det loss på.
 
Nu är det Bingolotto. Mitt helgnöje :) Jag har vunnit 10.000,- en gång så man kan vinna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela