handla.blogg.se

Idag blev det mer

Publicerad 2012-09-18 17:39:45 i Allmänt,

I dag blev jag tvungen att köpa en belöning till jäntan. Hon har äntligen börjat att gå på toa och behövde nya trorsor så i dag åkte jag och köpte 7 par till henne. Hela vägen hem från dagis tjatade honom tjosona med pjinsessoj på som väntade där hemma ;) 149,- kostade dom men med en check på 25% blev det 112,- helt klart värt det när jag såg hennes glädje och hur stolt hon blev :)
 
Sen köpte jag kött till hennes födelsedag. Dom hade fransyska på COOP Extra för 49,90,- kilot så jag köpte ett kilo. Det ska jag ta och skära upp i bitar så jag har det klart. Det blir gulasch på hennes födelsedag är det bestämt nu. Min syster håller på att ragga ett receot från en ungersk kompis så här ska det bli äkta vara :) Jag får göra en speciell till jäntan utan lök, inte ultimat men så får det bli. Hon får välja efterrätt i stället :) Eller nej det får hon inte för jag ska baka en motivtårta igen, det var länge sen så det ska jag lägga några kronor på! Hur som helst, till köttet använde jag bouspengar på COOP så det kostade mig inget egentligen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela