handla.blogg.se

Kläder september -12

Publicerad 2012-09-29 08:38:29 i Allmänt,

Här kommer en sammanställning för månaden vad det gäller kläder. Det ska bli riktigt intressant att se vad jag kommer att göra av med på ett år. Jag har inte köpt en pryl till mig ännu, det lär heller inte bli något förrän i december när mina skattepengar kommer då jag ska lyxa med jeans från JC. Eller jo, kanske får jag ta mig råd och köpa vinterkängor till mig med. Jag skulle behöva en höstjacka men jag får helt enkelt använda min korta skinnjacka, det är inte värt att spendera en massa på en ny jacka i detta läget :)

Sonen

September
Fleecejacka 99,-
Vinterskor 249,-
Inneskor 99,-
Gympaskor, 2 par 100,-
Summa september: 547,-

Summa: 547,-

Dottern

September
Fleecejacka 99,-
Fleecebyxor 99,-
Vinterskor 50,-
Trosor 112,-
Summa september: 360,-

Summa: 360,-

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela