handla.blogg.se

Lördagshandling

Publicerad 2012-09-29 18:20:41 i Allmänt,

Nu sitter vi här, mätta på pizza och coca cola :) Vi började med COOP Forum och sen drog vi till pizzerian.
 
Proviva blåbärsdryck 19,95,-
Cheez balls 6,50,-
Cheez doodles 6,50,-
Dillschips 6,50,-
Coca cola 1,5 l inkl pant 16,95,-
Kaffebönor 54,95,-
Plastkasse 1,75,-
Satsumas 2,3 kg 23,-
 
Summa: 136,-
 
Pizza 65,-
 
Ungarna fick välja småpåsar med chips eller ostbågar och dom valde en varsin med ostbågar och sen ska dom dela på en med chips. Själv lever jag på satsumas :) Annars drog det iväg eftersom jag återigen behövde kaffe. En påse bönor räcker i ca 1½ vecka. Jag funderar på om jag borde dra ner ett tag men jag tycker det är så himla gott med latte :) I mina kostråd sjag har står det att jag måste få i mig 5 dl mjölk så det är ju ett bra sätt att kombinera nytta med nöje ;)
 
Vi delar på en pizza så egentligen är ju inte pizza en så himla stor kostnad för oss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela