handla.blogg.se

Översikt v. 37

Publicerad 2012-09-16 15:15:44 i Handla,

Då var det dags att kolla hur mycket jag handlat för den här veckan. Nu är det här inte hela sanningen för jag hade bevisligen handlat innan också men jag vet inte alls vad... Jag har insett hur svårt det är att hålla koll om man inte skriver upp det...
 
Idag har jag handlat en liter mjölk, så mina sista 6,- gick åt (och jag fick en femma av en kompis för jag glömde att ta plocka med mig 2,- så jag har fortfarande 3,- kvar, jag behövde inte betala tillbaka den där femman, haha!)
 
Den här veckan har jag handlat för 615,- Mer än jag trodde faktiskt. Ska bli spännande i morgon och se vad nästa veckas handling kommer att gå på. I morgon är det storhandling som gäller och sen får jag kompletera med mjölk under veckan. Den här veckan måste jag köpa kattmat också så det går ju åt en del där. Men det blir nog bra, jag tror jag fått ihop en billig meny :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela