handla.blogg.se

Potta någon?

Publicerad 2012-09-15 16:31:23 i Allmänt,

Någon som är sugen på att köpa en potta? En babybjörn i rosa. Man kan ta ur en skål så den är lätt att tömma. Min dotter har bestämt att hon inte ska använda den utan sitta på toa så den blir liksom inte använd ;) Nypris är 250,- ungefär.
 
http://www.babyshop.se/images/9808/zoom.jpg
 
En Ergo bärsele ska också säljas. Knappt använd, tror jag använt den max 5 ggr. Det är sportmodellen som är lite tunnare i tyget och inte blir så varm och har lite längre band. Den passade på mig när jag var som störst och drog storlek 54 ungefär. Svart. Hade tänkt mig runt 800,- för den.
 
Någonstans ska jag ha en Babybjörn Active också om någon är intresserad av den. Den är svart och röd.
 
Om någon är intresserad kan ni mejla på: [email protected] eller skriva här i kommentarerna. Kom med bud för dom grejerna jag inte skrivit pris på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela